28 Ekim 2011 Cuma

kadife ceket




kızıma sonbaharda giyyebilsin diye ceket diktim hatta yakasınıda ters dikmişim tekrar sökülüp dikildi .ama içi gözüktüğü için hoşuma gitmedi acaba terziye astarmı attırsam? ben dikişi bilgisayardan sizlere ve sitelere bakarak öğreniyorum hiçbir kurs bilgim falan yok evdeki kıyafetlerden patron çıkarıp dikiyorum yavaş yavaşta bu işi kıvırıyorum galiba .küçükken annem yapardı 1saate diker giydirir gezmeye götürürdü  beni galiba kanımda var.seni seviyorum anneciğim heart

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
sayfanız hayırlı olsun...
nice güzel paylaşımlara...
seve seve izlyiciniz oldum hemen..
bende sizi beklerim sayfama.
muhabbet ve dua ile..
:)

bir demet hayat dedi ki...

teşekkür ederim biraz geç oldu ama bilgisayarım tamirdeydi.bende sizi takip edeceğim severek ALLAH'a emanet olun