16 Mart 2012 Cuma

son bir ayda

Hayatımda köklü değişimler oldu 15 yıl sigara içip iki senedir bırakmıştım ve tekrardan sigaraya başladım 20 gün içinde 4-5 kilo birden verdim ve en önemlisi açıldım .Çok zormu zor oldu eşime zorla dayatmama rağmen yinede istemediğini açıkladı .bende açıldım ev sakin havasına tekrar büründü eşim çok değişti bana karşı ama birşeyler koptu geldi içimden.Resimdeki kızlarla tanıştırdı beni kızlara koca buldum ve tehlikeleri tamamen bertaraf ettim.
Ç evre bilip bilmeden konuşmaya tepki göstermeye başladı bunlarda iyice yıprattı beni .O kadar yorgunum ki günlerce uyusam yorgunluğum gitmeyecek gibi birde üstüne bahar yorgunluğu diyorlar ben bunalım yorgunluğu diyorum ogeldi üstüme. göz herpesim arttı (göz uçuğu diyorlar) senede en fazla iki kez olmak gerekirken ben bu sen 3 sefer geçirdim stres tetikliyor bu hastalığı ve hayat boyu vücuttan atılmayan bir mikrop olduğu için ömrümce çekeceğim.
hayat bir şekilde devam edip gidiyor işte

Hiç yorum yok: