11 Ocak 2012 Çarşamba

eveeett hastane maratonumuz tekrar başladı

bütün sonuçlarımız çıktı zor geçen bir bekleyişin sonunda.Oğluşumun beynindeki sinir uçlarına elektrik gitmediğini öğrendik gebelik sırasında oksijensiz kalıp parmaklarının oluşmasına engel olduğunuda anladık .neymiş erkek çocukları geç konuşur diye örtbas etmeyecekmişiz hele bide çocuğun bir engeli varsa.guatrına bakacaklar RAM a sevkettiler artık oğlum konuşması için bilinçli ellerde olcak inşallah ve en kısa zamanda çocuğumu konuşturacağız.ALLAH nelere kadir ol deyince olur. tayin istememeye karar verdik büyük şehirde daha çok tedavi olanakları var çünkü evlatlarım herşeyden önemli çünkü .HERŞEY GÜZEL OLACAK İNŞALLAH

11 yorum:

bluestyle dedi ki...

Geçmiş olsun Allah şifa versin inş en kısa zamanda bıcır bıcır konuştuğunu dumak nasip olur.
Çocuklar gerçeketen herşeyden öenmli.
Bu arada ne kadar metanetlisiniz maşallah hayran kaldım.

balböcükleri dedi ki...

içini ferah tut anne olmak ne zor.umarım her şey yoluna girer

bir demet hayat dedi ki...

çok teşekkür ederim böyle sıkıntılı anlarımda bizleri tanımadan dua eden insanların olduğunu görünce daha kuvvetleniyorum hepinizden Allah razı olsun

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun,Şu mübarek günün hatrına güzel Allahım şifasını tez zamanda versin inşallah...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

geçmiş olsun canım.
çocuklarımız çoook önemli.
))))))))
bana da beklerim:)

!! HASKUMAS !! dedi ki...

Bütün dualarım seninle ve oğlunca Allahım çok büyük inşallah sağlığına kavuşacak kuzucuk

bir demet hayat dedi ki...

çok ama çok teşekkürler hepinize

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Ben blogcudaki hilalle.blogcu.com un sahibi hilal bu da blogspot adresim hilalserter.blogspot.com

bir demet hayat dedi ki...

evet hilal'le hatırladım çok teşekkür ederim izlemeye aldım seni

cerenim.com dedi ki...

cok cok gecmis olsun acil sifalar

bir demet hayat dedi ki...

amiiinn canlarım